zondag, november 30, 2003

Top 2000 verre van compleet

Leo, de man van Agmes, de zus van juul de broer van Paul stuurde ons zijn favoriete top 10 toe, als aanmoediging om ook aan de top2000 deel te nemen en vooral met het doel ons te laten stemmen op wat niet alledaags is. OK, ik sprak hem in de metro en ik kreeg langzaam door waar de schoen wrong. Ik naar de top2000 site en daar zag ik tot mijn grote schrik dat de voorselectie inderdaad verre van overtuigend en compleet was. Geen De Zee van Trijntje, daar kan ik nog overheen komen, zie ginds komt de stoomboot ontbrak ook, toch een kaskraker van jewelste. Maar wat erger was Ge Reinders oeuvre ontbrak volledig en geen enkele carnavalsplaat is kansrijk genomineerd voor de top2000. Bij mien tant ketrien kan ik niet kiezen om maar te zwijgen van Sluulke Zeuthout. Ik heb toch gestemd, maar dit kan zo niet langer.
Het wordt tijd dat het vastelaovund vierend vollek vaan mestreech de handen ineenslaat en een top10 maakt voor de carnaval. inzending onder rembours zijn welkom.
Wil je alle officiele liedjes en het liedje van 2004 horen: ga naar http://www.vastelaovend.net/

Geen opmerkingen: