maandag, oktober 03, 2005

De beste foto’s in boekvorm: super

Kost wel een paar centen, deze maand 25% goedkoper bij AH, maar dan heb je ook wel wat. Gelokt door de Bonus aanbiedingen en om mijn echtgenote te plezieren die digitale foto’s geen foto’s vindt (zo vind ik pannenkoeken geen eten) bezweken voor de commercie: Een avondje freubelen achter de computer, drag en droppen, verbreden en croppen, verschuiven en vergroten. Wat tekstjes her en der erbij. Het resultaat lag drie dagen later bij het belendende AH filiaal. En werkelijk, fantastisch al zeg ik het zelf.
Kom kijken en je wil niet anders meer. Als ik wat meer tijd genomen had, van ervaring word je wijs, had ik mijn columns erbij kunnen zetten en nog meer foto’s kunnen plakken en collages kunnen maken, dan was ik de trotse auteur geweest van mijn eerste boekwerk. Het beste is de vijand van het goede zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen: