maandag, oktober 03, 2005

Stil aan de overkant ?

Ik merk dat ik al een maand niet meer op mijn blogger heb geschreven. Dat is toch wel even verschrikkelijk. Maar ja ik ben ook zo druk. Opde PvdA site heb ik artikelen geschreven en in het magazine heb ik ook drie onderwerpen gehad. Op mijn werk ook nog een heel boekwerk gemaakt, dus het is ook wel weer eens genoeg. Inmiddels weet ik weer veel meer van deelraden, Ik weet dat je niet zomaar ergens een bankje mag neerzetten, ik heb ondekt dat er mensen zijn de de boel juist uit elkaar in plaats van bij elkaar willen houden, ik weet alles van de strategie van mijn werkgever, maar niet heus, ik heb met europeese gebruikers gepraat over ons dossiertool, ik heb speeches gehouden voor 25 jarige jubilarissen, heb meneer Dijkstal ontmoet en vanavond twee lijstrekkers in debat verslaan. Niet verslaan in de zin van verbeteren, dat doe ik alleen met de wereld.

Geen opmerkingen: