woensdag, oktober 12, 2005

Golfbewegingen

En de winnaar is weer bekend. Een keer per jaar op de golfbaan is aan te raden, zeker als de zon schjnt en je broers de tegenstanders zijn. Al dan niet met handicap heb ik ze weer in het putje laten kijken. Na een aardige start, een prima midden en en glorieus einde wist ik de felbegeerde broederkesdag trofee in de wacht te slepen. We constateerden vooruitgang bij alledrie, dus wellicht kunnen we de volgende keer op voor het brevet van onvermogen. De golfseance was het sluitstuk van een ezellig weekendje familie met veel discussie over het leven en de het nut van politiek. Maar dat staat allemaal in mijn rooije boekje en komt er in de loop van de tijd ongetwijfeld met horten en stoten weer op deze site. Een les kan ik alvast prijsgeven: bij veranderen moet je eerst meebewegen. Bij golf trouwens ook, maar niet te lang. Op de baan het advies gekregen van een doorgezomerde golfer om op zoek te gaan naar golflessen op internet, zo kan ik het hele jaar oefenen.

Geen opmerkingen: