maandag, maart 31, 2003

Aldi
In mijn schoonfamilie zit een notoire Aldi fan. En nu zit ik achter een supersonische computer, met TV en LCD scherm. Op woensdag kwam er een lading PC's aan, stond in het krantje. Ik dacht, dat lijkt me wel wat. Ik ging om 8 uur kijken en trof als echte AH-er (door dik en dun) een ware opstoot aan voor de dichtsbijzinde Aldi-vestiging in de Pijp. De politie heeft uiteindelijk met traangas de wachtende meute yuppen in bedwang weten te houden (ietwat overdreven), maar toen zag ik al in dat mijn missie tevergeefs was. Naar later bleek kwam er op vrijdag nog een zending, en ja hoor mijn roeping was geslaagd. Maandag kwam nog een lading LCD schermen en nu ben ik de koning te rijk. Uit dank voor de Aldi fan (zelf overigens tevens een Apple addict) heb ik mijn computer Richard gedoopt.

Geen opmerkingen: