zondag, september 21, 2003

Alweer naar het Museumplein?

Natuurlijk dit kabinetsbeleid is knudde, maar om nu al de straat op te gaan is me wat te vroeg. Met zekerheid zou heel wat Nederlanders ook een kabinet met Bos bestreden hebben en zo genuanceerd zijn de protesten nu eenmaal niet. Zonder tegenbegroting lijkt me protesteren te vroeg, laat zelf maar zien dat je het beter kan. Al probeert Bos zich eruit te lullen, maar op mij komt 'eerst het cijferfetisjesme verketteren, om daarna te wachten op de CpB doorrekening' niet erg sterk over. Het gedoe met mijn vrienden van het CpB heb ik nu wel gehad, ik voel meer voor een Sociaal Culturele doorrekening, zoals gisteren in de Volkskrant ook al door iemand werd beweert. Enfin het laatste woord is nog niet gezegd, maar dat Nederland moet wennen aan een andere wind is zondermeer een feit, al vrees ik dat degene die nu in de luwte zitten weinig van die wind zullen merken en degene die al zwaar weer hebben, de paraplu wordt afgenomen.

Geen opmerkingen: