vrijdag, januari 03, 2003

2003, een nieuw jaar een nieuw idee.

Elke dag zit ik op internet te kijken, in de krant te snuffelen en gewoon in het wilde weg te prakezeren over de zaken die mij bezig houden, met name:
- kennismanagement, informatie overload bestrijding
- politiek en het waar moet het heen
- media en cultuur (wat mijn pad kruist).

Onder het motto, wat u en vooral mij opviel (in de media) zal ik via dit online dagboek gaan bijhouden.

Gaandeweg zult u meer weten over het nut van en het hoe en wat van kennismanagement, zult u overtuigd raken van het nut van nieuwe media als het gaat om de politieke besluitvorming en krijgen de media veren of uitbranders.

Ik weet niet of het u interesseert, reageer graag als u zaken niet duidelijk zijn of wanneer u ergens op door wil borduren, want deze site is uiteindelijk ook bedoeld om tweerichtingverkeer te creeren. Je kunt ook met me meedoen, dan voeg ik je toe aan het redactie team.

Geen opmerkingen: